Zentiva si vybrala mediální agenturu MPG
Síť mediálních agentur Media Planning Group (MPG) patřící do skupiny Havas získala podle informací časopisu Ad Age rozpočet společnosti Zentiva na osmi trzích východní Evropy. Kontrakt se kromě České republiky a Slovenska týká Polska, Litvy, Lotyšska, Estonska, Ruska a Ukrajiny. Výše mediálního rozpočtu je celkově odhadována na 150 mil. Kč ročně. Protože MPG má v ČR franšízovou smlouvu s mediální agenturou Médea, bude se o Zentivu starat ona. To M&M potvrdil ředitel Médey Jaromír Soukup. Se Zentivou Médea spolupracovala i letos. Lubomír Doležel, marketingový ředitel volně prodejných léků Zentiva, pro M&M řekl: “Protože jsme se stali nadnárodní korporací, předpokládáme do budoucna naše působení na více teritoriích než doposud. Využili jsme toho, že je Médea součástí MPG, a prostřednictvím společností ve skupině jsme zjišťovali možnosti na jiných trzích. Souvisí to s rozvojem naší obchodní strategie. V současné chvíli zvažujeme vstup na několik teritorií. Ověřovali jsme si podmínky mediálního trhu na osmi trzích. Už teď víme, že na všechny určitě nevstoupíme.” Farmaceutická skupina Zentiva vznikla letošním spojením společností Léčiva a Slovakofarma. Společnost představuje největší farmaceutický subjekt na českém a slovenském trhu, který patří mezi top pět ve střední Evropě.
Marketing & Media, 8.12.2003, autor: Gabriela Vlasaná, Martina Vojtěchovská
Podobné zprávy

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
