Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zentiva si vybrala mediální agenturu MPG

Redakce MAM8. 12. 2003

Síť mediálních agentur Media Planning Group (MPG) patřící do skupiny Havas získala podle informací časopisu Ad Age rozpočet společnosti Zentiva na osmi trzích východní Evropy. Kontrakt se kromě České republiky a Slovenska týká Polska, Litvy, Lotyšska, Estonska, Ruska a Ukrajiny. Výše mediálního rozpočtu je celkově odhadována na 150 mil. Kč ročně. Protože MPG má v ČR franšízovou smlouvu s mediální agenturou Médea, bude se o Zentivu starat ona. To M&M potvrdil ředitel Médey Jaromír Soukup. Se Zentivou Médea spolupracovala i letos. Lubomír Doležel, marketingový ředitel volně prodejných léků Zentiva, pro M&M řekl: “Protože jsme se stali nadnárodní korporací, předpokládáme do budoucna naše působení na více teritoriích než doposud. Využili jsme toho, že je Médea součástí MPG, a prostřednictvím společností ve skupině jsme zjišťovali možnosti na jiných trzích. Souvisí to s rozvojem naší obchodní strategie. V současné chvíli zvažujeme vstup na několik teritorií. Ověřovali jsme si podmínky mediálního trhu na osmi trzích. Už teď víme, že na všechny určitě nevstoupíme.” Farmaceutická skupina Zentiva vznikla letošním spojením společností Léčiva a Slovakofarma. Společnost představuje největší farmaceutický subjekt na českém a slovenském trhu, který patří mezi top pět ve střední Evropě.

Marketing & Media, 8.12.2003, autor: Gabriela Vlasaná, Martina Vojtěchovská

×

Seat mění agenturu

Starší článek

Prima spustí svého “Milionáře”

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více