TITULEK: WPP si ponechá Bates
WPP hodlá relaunchovat jméno Bates a celou tuto reklamní síť jako čistě asijskou. Bez agentur v Evropě a USA se obejde, ty jsou či budou rozděleny mezi další agentury společnosti. Bates Asia dostala nové logo a korporátní identitu. Před časem se objevily spekulace, že Bates v Asii se spojí s Red Cell nebo Dentsu Young & Rubicam, když WPP dokončila akvizici Cordiant Communications. Ale na rozdíl od toho bude mít Bates Asia svou identitu rozdílnou od Red Cell i dalších agentur WPP v tomto regionu. V Británii byla Bates rodělena mezi J. Walter Thompson a Red Cell. V Americe se začlenila do JWT. Skandinávské, nizozemské, belgické, rakouské a východoevropské pobočky rovněž převzal Red Cell. Nová Bates Asia má celkem 26 poboček ve 12 zemích a v současné době zaměstnává 1,5 tis. lidí.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).