WPP si ponechá Bates

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: WPP si ponechá Bates
WPP hodlá relaunchovat jméno Bates a celou tuto reklamní síť jako čistě asijskou. Bez agentur v Evropě a USA se obejde, ty jsou či budou rozděleny mezi další agentury společnosti. Bates Asia dostala nové logo a korporátní identitu. Před časem se objevily spekulace, že Bates v Asii se spojí s Red Cell nebo Dentsu Young & Rubicam, když WPP dokončila akvizici Cordiant Communications. Ale na rozdíl od toho bude mít Bates Asia svou identitu rozdílnou od Red Cell i dalších agentur WPP v tomto regionu. V Británii byla Bates rodělena mezi J. Walter Thompson a Red Cell. V Americe se začlenila do JWT. Skandinávské, nizozemské, belgické, rakouské a východoevropské pobočky rovněž převzal Red Cell. Nová Bates Asia má celkem 26 poboček ve 12 zemích a v současné době zaměstnává 1,5 tis. lidí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.