Wnek nesmí do názvu

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Wnek nesmí do názvu
Mark Wnek, jeden z čelních manažerů reklamní sítě Euro RSCG a zakladatel její londýnské pobočky Euro RSCG Wnek, Gosper Partners, se rozhodl opustit své místo a založit si novou agenturu. Hodlá ji dát dohromady s Benem Langdonem, bývalým regionálním ředitelem McCann-Erickson pro Evropu. Podle plánů Marka Wneka by měla agentura být malou firmou, která se namísto vydělávání velkých peněz soustředí na vymýšlení „velkých reklam“. Agentura ponese ve svém názvu jméno Wneka, Langdona a zatím blíže nespecifikovaného třetího partnera. To se ovšem nelíbí Euro RSCG. Mark Wnek nebude moci použít do názvu své nové firmy vlastní jméno po dva roky. Zatím tedy ponese název agentury pouze jeho iniciálu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.