Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Významná německá reklamní agentura DSM změní majitele

Redakce MAM22. 12. 2003

Významná německá reklamní agentura Deutsche Städte-Medien (DSM) změní majitele. Její nynější vlastníci oznámili, že agenturu prodají menšímu rivalovi Ströer AG za 270 milionů eur. DSM je největší firmou na německém trhu venkovní reklamy.
Ströer ohlášeným krokem získává navrch nad konkurencí amerických mediálních firem Viacom a Clear Channel i nad investiční společností Apax Partners, která se spojila s reklamní divizí německých železnic Deutsche Bahn.
Převzetí bude financovat Cerberus European Investments, divize newyorské investiční společnosti Capital Management LP. Prodávajícími jsou zastupitelstva 28 německých měst, která se chtějí DSM zbavit, aby si vylepšila rozpočty po propadu příjmů z daní za slabého hospodářského růstu.
Zdroje blízké jednáním o prodeji prozradily, že zastupitelstva chtěla za DSM získat celkem 400 milionů eur. Podle ekonomů byl však tento požadavek nereálný vzhledem ke slabé kondici německé ekonomiky. Podle zprávy DSM by zisk z prodeje po splacení dluhů mohl dosáhnout 220 milionů eur.
Agentura DSM v minulém roce vytvořila tržby zhruba čtvrt miliardy eur. Po převzetí DSM se Ströer stane třetím největším prodejcem reklamy na billboardech a pouličních poutačích v Evropě.

×

PPF má majoritní podíl v Nově

Starší článek

Ceny ADSL se od ledna přiblíží 900 Kč měsíčně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Birell

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Lidé

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Agentura ze skupiny Huntsworth oznámila jmenování Fecka do nově vytvořené pozice pro region CEE. Oblast prý prokázala pozoruhodnou odolnost vůči dopadům…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více