Tak se zdá, že se rybníček českého výstavnictví rok od roku pročišťuje, zvířený kal si sedá a voda je čím dál průzračnější. Před dvěma lety se podařilo sjednotit do té doby lehce rozhašteřené profesní asociace do jednoho velkého celku SOVA ČR, který se stal skutečně reprezentantem svého oboru. Jestli je předseda této asociace na něco opravdu pyšný, pak na stále se zvyšující počet auditovaných, a tedy z hlediska vystavovatelů dostatečně důvěryhodných akcí. Ale v rozhovoru s ním najdete i mnoho dalších zajímavých názorů.
Co se týká samotných organizátorů výstav, je zřejmé, že po živelných 90. letech si každý areál našel své stěžejní akce, které se snaží dále všemožně rozvíjet, a tedy řečeno marketingovou hantýrkou, podporovat své silné stránky, dále rozvíjet originální benefity a dodávat nezaměnitelnou image. Jasno mají i v Brně. Tam už tedy dlouho. Jediné, o čem ještě přemýšlejí, je, jestli nevezmou útokem taky Prahu. Něco málo v tomto směru naznačuje v rozhovoru Jiří Škrla, generální ředitel Veletrhů Brno. Konečně poměrně jasno mají i zástupci zahraničních veletrhů u nás v otázce, jak to bude po vstupu do EU. I o tom je tato příloha.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?