Vyšla srbská mutace časopisu Playboy

17. 12. 2003 12:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Takřka přesně v den jeho 50. narozenin se rodina světoznámého amerického časopisu pro pány Playboy rozšířila o další jazykovou mutaci – tentokrát srbskou. Tato verze je v pořadí už 20. První číslo srbského Playboye vyšlo v nákladu 75.000 výtisků, řekl šéfredaktor Artur Demek. Všechny články kromě fotoseriálů pocházejí od autorů ze Srbska a Černé Hory.
Titulní stranu zdobí populární televizní moderátorka Olivera Kovačevičová, která se ale na stránkach časopisu neodhalí úplně. Rozhovor měsíce poskytl magazínu srbský premiér Zoran Živkovič. Na skládací dvojstraně je fotografie mladé bělehradské baleríny. Srbská mutace časopisu Playboy stojí 180 dinárů (asi 105 slovenských korun).

-tasr-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.