Vivendi v zisku

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: Vivendi v zisku
Francouzská mediální společnost Vivendi Universal se za třetí čtvrtletí roku 2003 dostala do finančního zisku ve výši 92 mil. liber. To se jí podařilo poprvé za poslední 2 roky. Za stejné období v loňském roce přitom vykázala ztrátu 866 mil. liber. K dobrým finančním výsledkům přispěla především zábavní divize a mediální skupina Canal Plus. Vivendi zároveň oznámila smluvní zajištění půjček, které jí přinesou z několika bank finanční prostředky v hodnotě 1,9 mld. liber.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení