Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V tendru ČTe jsou agentury se střetem zájmů

Redakce MAM1. 12. 2003

TITULEK: V tendru ČTe jsou agentury se střetem zájmů
Do druhého kola výběrového řízení na reklamní agenturu Českého Telecomu postoupilo deset účastníků tendru. V oblasti nadlinkové (ATL) komunikace jsou to Cayenne Ledoborec, Grey Worldwide, Mark/BBDO, Ogilvy & Mather, Young & Rubicam Praha a u podlinkových aktivit (BTL) OgilvyOne, Dimar, Wunderman a Proximity Prague. Agentura Euro RSCG se bude v dalším kole ucházet o zajišťování obou oblastí komunikace. Právě Euro RSCG a OgilvyOne hrozí střet zájmů. Euro RSCG New Europe pracuje pro přímé konkurenty T-Mobile a Nextru. “Klienta T-Mobile jsme o naší účasti v tendru informovali. Věříme, že v případě úspěchu v tendru bychom vyřešili vše k dlouhodobé spolupráci založené na důvěře s oběma klienty,” říká Gilles Berouard, chairman Euro RSCG New Europe. Jeho slova potvrdil i Martin Horák, ředitel pro marketingovou komunikaci T-Mobile. Nextra má s Euro RSCG uzavřenou smlouvu, která střet zájmů ošetřuje. Agentura by neměla pracovat pro přímou konkurenci. “Český Telecom je pro nás jedním z hlavních konkurentů, proto v případě vítězství Euro RSCG by se tato situace musela řešit zabezpečením úniku informací, oddělenými týmy, ale s největší pravděpodobností ukončením spolupráce,” říká Petra Zdeňková, která má na starosti externí komunikaci Nextry. OgilvyOne zase pracuje pro Eurotel. “S Eurotelem to agentura OgilvyOne probrala. Není zde problém, zvláště když obě společnosti fúzují,” vysvětluje Pavel Maurer, new business director Ogilvy & Mather. V prvním kole kandidáti předložili reference, ve druhém kole pak vybrané agentury zpracují konkrétní zadání. “Rozhodující však budou následující prezentace a kreativita při zpracování zadání,” říká David Duroň, chief marketing officer Českého Telecomu.

×

VYZKUM DNE!!!! Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 47. týden 2003

Starší článek

Mediální politiku bude v ČSSD místo Součkové řídit Gross

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více