Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V ČR nemá přístup k internetu přes 40 procent malých firem

Redakce MAM9. 12. 2003

V České republice nemá stále přes 40 procent malých firem přístup na internet. Uvedla to společnost Contactel s tím, že důvodem je neexistující model výhodného telefonického přístupu.
Využití tzv. vytáčeného přístupu na internet v domácnostech v České republice překročilo 17 procent. To je méně než polovina rozšíření přístupu na počítačovou síť v zemích EU, kde dosahuje v průměru 45 procent. Podíl připojení na sto domácností se v západoevropských zemích pohybuje mezi 30 a 65 procenty.
Podle ředitele pro regulaci Contactelu Miroslava Řezníčka v tuzemsku stále existuje výrazný rozdíl mezi cenou stanovenou Českým Telecomem za připojení ve špičce a mimo špičku, kdy jsou koncoví uživatelé nuceni připojovat se právě v době slabého provozu. Dalším omezením je různá cena pro prvních deset minut připojení a delší dobu a neexistence připojení za paušál.
Nové modely zpoplatnění vytáčeného přístupu k internetu by podle Řezníčka mohly být zavedeny do dubna příštího roku.

×

Nokia a Motorola budou pod stále větším tlakem konkurence

Starší článek

Amica přichází v XL formátu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Tesco

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Extra

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více