Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Unie se blíží, firmy utrácejí víc za marketink

Redakce MAM17. 12. 2003

O miliardu korun víc letos, o čtyři miliardy příští rok. Tolik utratí podle odborníků tuzemské firmy za marketink ve srovnání s loňskem. Tehdy vydaly 47 miliard, tedy asi dvě procenta hrubého domácího produktu.
Firmy si uvědomují, že s blížícím se vstupem do Evropské unie budou muset vynaložit daleko větší úsilí, aby obstály.
“Nastane řada změn. Výrobci se budou muset více zviditelňovat, budou potřebovat lepší obaly zboží, v marketinku porostou výdaje i počet lidí,” říká šéf Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš.
To může přinést problémy menším firmám, které tolik nevydělávají. “Nelze očekávat, že by malé a střední podniky nějak dramaticky změnily tempo utrácení za marketink,” soudí Jan Herzmann z agentury Taylor Nelson Sofres.
Domnívá se, že se změní struktura marketinkových výdajů. Mnohem rychleji než reklama, která tvoří třetinu všech marketinkových nákladů, poroste sponzoring, přímý prodej a netradiční formy propagace včetně internetu. Ty totiž umožňují oslovit konkrétní cílovou skupinu zákazníků levněji než mediální reklama.

Hospodářské noviny, 17.12.2003, autor: (ab)

×

Zisk Bouygues díky telekomunikační a televizní divizi rostl

Starší článek

STV za 9 měsíců s pozitivním výsledkem 73,4 mil. Sk

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: AČRA MK

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Média

Sportisimo pokračuje s mediální agenturou PHD

Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Ten aktuálně expanduje a zároveň zvětšuje je svou…
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více