Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Time Warner Cable chce zavést telefonování po internetu

Redakce MAM9. 12. 2003

Time Warner Cable, druhá největší společnost pro poskytování kabelové televize, vyrukuje příští rok s poskytováním telefonních služeb po internetu, což podle odborníků ještě vyostří konkurenční boj na americkém telekomunikačním trhu.
Time Warner se spojila se dvěma poskytovateli dálkových hovorů, společnostmi Sprint a MCI, a připravuje nabídku osmnácti milionům domácností, které využívají její kabelovou televizi a případně i rychlé napojení na internet.
Telefonické spojení po internetu se v USA již provozuje. V omezené míře ho poskytuje společnost Vonage se sídlem v New Jersey, která čítá 50.000 zákazníků, a společnost Qwest, jejíž šéf Richard Notebaert oznámil rozšiřování nabídky. Nabídka Time Warner Cable je však nejagresivnějším vstoupením do oblasti, které odborníci předpovídají vzestup od příštího roku.
Přes internet telefonuje ve Spojených státech celkem asi 100.000 až 200.000 lidí. Společnosti účtují jednotnou měsíční sazbu 30 dolarů za lokální a dálkové hovory na americkém území. Vonage i Qwest prosperují jednak tím, že vykrývají širokopásmová internetová spojení, jednak i tím, že telefonování přes internet nepodléhá regulaci a poplatkům jako tradiční telefonické spojení.
Kabelové televize Time Warner Cable, které už poskytují současně i širokopásmové připojení na internet, spatřují v telefonické oblasti způsob zvýšení příjmů a zajištění zákaznické věrnosti. Time Warner Cable poskytuje telefonické připojení přes internet už v malé míře ve státě Maine a v Severní Karolíně.

×

Expanze NAT 1 je v Česku zatím nejistá

Starší článek

News Corp. získala jeden ze souhlasů k převzetí DirecTV

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více