Time Warner Cable chce zavést telefonování po internetu

9. 12. 2003 11:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Time Warner Cable, druhá největší společnost pro poskytování kabelové televize, vyrukuje příští rok s poskytováním telefonních služeb po internetu, což podle odborníků ještě vyostří konkurenční boj na americkém telekomunikačním trhu.
Time Warner se spojila se dvěma poskytovateli dálkových hovorů, společnostmi Sprint a MCI, a připravuje nabídku osmnácti milionům domácností, které využívají její kabelovou televizi a případně i rychlé napojení na internet.
Telefonické spojení po internetu se v USA již provozuje. V omezené míře ho poskytuje společnost Vonage se sídlem v New Jersey, která čítá 50.000 zákazníků, a společnost Qwest, jejíž šéf Richard Notebaert oznámil rozšiřování nabídky. Nabídka Time Warner Cable je však nejagresivnějším vstoupením do oblasti, které odborníci předpovídají vzestup od příštího roku.
Přes internet telefonuje ve Spojených státech celkem asi 100.000 až 200.000 lidí. Společnosti účtují jednotnou měsíční sazbu 30 dolarů za lokální a dálkové hovory na americkém území. Vonage i Qwest prosperují jednak tím, že vykrývají širokopásmová internetová spojení, jednak i tím, že telefonování přes internet nepodléhá regulaci a poplatkům jako tradiční telefonické spojení.
Kabelové televize Time Warner Cable, které už poskytují současně i širokopásmové připojení na internet, spatřují v telefonické oblasti způsob zvýšení příjmů a zajištění zákaznické věrnosti. Time Warner Cable poskytuje telefonické připojení přes internet už v malé míře ve státě Maine a v Severní Karolíně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.