Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Time Warner a MGM zkoumají možnosti fúze

Redakce MAM19. 12. 2003

Mediální společnost Time Warner vede předběžná jednání o možném spojení s filmovým studiem Metro-Goldwyn-Mayer. Pokud by byla úspěšná, vznikla by největší mediální firma na světě, která by ve své filmotéce měla jedny z nejúspěšnějších hollywoodských filmů. Agenturu Reuters o tom informovaly zdroje blízké situaci.
Zdroje však upozornily, že jednání jsou pouze v počáteční fázi a zatím se nejednalo o ceně, budoucí struktuře firmy ani dalších detailech spojení. Bližší jednání mají podle zdrojů pokračovat až po prázdninách. Mluvčí obou firem se odmítli ke zprávě vyjádřit. Time Warner vlastní filmové studio Warner Bros.
Analytici ve spojení obou mediálních firem moc nevěří. Upozorňují, že hlavní strategií Time Warner je prodej jmění, kterým chce splatit dluh. V uplynulých týdnech však firma naznačila, že tento problém je již zažehnán. Strategicky by podle analytiků toto spojení mělo smysl.
O MGM se v poslední době často hovoří v souvislosti s tím, že firmu má zájem někdo koupit, nebo že sama firma má zájem o některé jmění. V lednu 2002 list Los Angeles Times oznámil, že MGM najal firmu Goldman Sachs, aby našla možného zájemce o koupi společnosti za sedm miliard USD. K dohodě se však nikdy nedospělo.
Time Warner měl zájem o MGM již v roce 2002, tehdy se však objevily problémy s masivním dluhem a firma od jednání ustoupila. MGM letos v létě projevil zájem o koupi mediálního jmění Vivendi Universal, za které nabídl 11,5 miliardy USD.
Hlavním jměním MGM je jeho filmotéka, která zahrnuje přes 4000 filmových titulů, včetně příběhů Růžového pantera, Rockyho či filmů s Jamesem Bondem. Podle analytiků by hodnota filmů v majetku firmy mohla činit kolem 4,4 miliardy USD, napsala agentura Reuters.

×

Wal-Mart začne nabízet stahování hudby ze svých webových stránek

Starší článek

Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 51. a 52. týden 2003

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více