Tendr v Brně

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Tendr v Brně
Společnost Veletrhy Brno si minulý týden vybrala reklamní agenturu, která bude zajišťovat rozvoj korporátní značky. Na základě jednokolového výběrového řízení, kterého se zúčastnily agentury T.T.V., Fabrika a TBWAPraha, bude pro Veletrhy Brno pracovat společnost T.T.V. Spolupráce bude zahájena od nového roku a agentura bude zajišťovat veškeré komunikační aktivity vztahující se ke značce Veletrhy Brno, tzn. nadlinkovou i podlinkovou komunikaci. O dílčí propagaci jednotlivých veletržních akcí se i nadále stará několik dalších agentur.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.