Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sony chce od příštího roku dodávat v Evropě filmy přes internet

Redakce MAM23. 12. 2003

Výrobce spotřební elektroniky Sony chce v nadcházejícím roce zahájit internetovou službu prodeje hraných filmů přes internet. Služba by měla být dostupná v Japonsku a v Evropě. “Je to úplně nový model služby,” řekl tokijský mluvčí firmy Masayuki Nozoe.
V současnosti si koncern ještě vyjasňuje, jakou nabídku filmů chce dodávat prostřednictvím internetu a v jakém formátu by měla být data komprimována. “Musíme si ještě říci, jakou podobu této službě dáme a jak na ní chceme profitovat,” prohlásil Nozoe.
V USA už Sony i další podnikatelé v mediální oblasti filmy klientům přes internet zasílají. V Japonsku chce Sony společně s firmami Sharp, Kenwood a Pioneer na jaře zahájit službu umožňující stahování hudby z internetu. Zatím ale firma nesdělila, zda kvůli tomu uvede na trh nový nahrávací přístroj, potenciálního konkurenta například přehrávači MP3 “iPod” nebo “iTunes”.
“Prodej tradičními způsoby čeká ústup,” míní analytik firmy ING Securities LTD Richard Chu. “Klíčem k internetovému prodeji je bezpečnost a kódování,” dodal.

×

DSM přechází pod Ströer

Starší článek

Obliba hypermarketů v Čechách zřejmě ještě poroste

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Creative Commons (CO)

Přímý přenos pohřbu prince Philipa se bude vysílat na TV Nova

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více