Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Slovenská televize vytáhne do boje za vyšší sledovanost

Redakce MAM30. 12. 2003

Veřejnoprávní Slovenská televize startuje od Nového roku s další etapou reformy, která má v minulosti těžce zadlužené a skomírající instituci vrátit ztracené body v žebříčcích sledovanosti. Po letošním radikálním snižování počtu zaměstnanců přijde od čtvrtka na řadu zcela nová programová struktura na obou kanálech.
“Bude to úplně nová STV. Najednou se změní všechny její složky,” řekl mluvčí krizového vedení STV Branislav Zahradník, který v pondělí změny v televizi představil. Zdůraznil, že kromě samotných nových programů se na obrazovce objeví také nové tváře, grafika, nové bude i logo televize.
Asi největší změny čeká zpravodajství, které dosud mnohdy čelilo kritice z jakési ospalosti v porovnání se zprávami komerčních stanic. Ostatně právě z bývalých redaktorů soukromých televizí vzešlo nové vedení zpravodajství a publicistiky STV.
Kromě zhutněných ranních zpráv mezi 06:00 a 7:30 přidá televize od ledna v pracovních dnech také tři pětiminutové zpravodajské bloky během dne. Hlavní večerní relaci Zprávy STV budě nově moderovat pouze jeden redaktor místo dvou. “Nový začátek”, jak se jmenuje kampaň STV, odstartují 1. ledna právě zprávy v 19:30.
Vedle zpravodajství chce STV zabodovat také s novým publicistickým pořadem, soutěžními relacemi nebo talk-show podle vzoru západních programů. Druhý kanál STV 2 se bude naopak profilovat jako program pro náročnějšího diváka s diskusními relacemi, dokumentárními filmy a regionálním zpravodajstvím. Programovou strukturu chce STV oživit také novými filmy a seriály, z nichž mnoho bude pocházet z české produkce.
“Vzorem pro nás byly všechny renomované evropské veřejnoprávní televize,” vysvětlil Zahradník. Kromě britské BBC, německé ZDF nebo rakouské ORF Slováky “samozřejmě” inspirovala také Česká televize. “Spolupráce s Českou televizí je každopádně vysoce žádoucí,” doplnil.
Cílem nového vedení STV v čele s ředitelem Richardem Rybníčkem je zvýšení sledovanosti STV o pět až deset procent. Zatím se první kanál STV 1 nedostal výrazněji přes 20 procent a stále značně zaostává hlavně za dominantní Markízou. Kromě ní veřejnoprávní televizi konkuruje také TV Joj – sesterská stanice české Novy – a zpravodajský kanál TA3.
“Byli bychom rádi, kdyby se efekt nových změn projevil už na konci prvního čtvrtletí,” doufá Zahradník. Připomněl, že zostřený boj mezi televizemi se dá čekat od podzimu, kdy by se po dlouhých sporech mělo rozběhnout elektronické měření sledovanosti peoplemetry.
Rybníčkovo vedení zahájilo velké změny v STV už letos, kdy propustilo polovinu z více než 2000 zaměstnanců a vystěhovalo většinu pater v sídle stanice. Za pomoci vlády se podařilo televizi zbavit stamilionových dluhů.

×

PR agentury v Česku již nebudou zveřejňovat hospodářské výsledky

Starší článek

TV kanál Minimax nahrazuje v nabídce UPC Cartoon Network

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více