Seznam.cz daroval Brazílii

2. 12. 2003 16:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Třítýdenní soutěže portálu Seznam.cz o zájezd do Brazílie pořádaný agenturou MojeDovolená.cz se zúčastnilo téměř 10 tisíc osob. Vítězkou klání probíhajícího každý všední den od 3. 11. do 21. 11.se stala Marcela Štefulová z Klášterce nad Ohří. Úkolem soutěžících bylo odpovědět na otázku dne týkající se vyhledávání v katalogu portálu.
Průměrná denní účast v soutěži dosahovala 2 000 lidí. „Odkaz na stránku agentury MojeDovolená.cz umístěný na soutěžní stránce zaznamenal celkem 11 065 kliků,“ uvedl marketingový ředitel Seznam.cz Petr Mareš.
Soutěž byla avizována jak odkazem na homepage Seznam.cz, tak v rámci 3týdenní rozhlasové kampaně na 52 celoplošných i regionálních rozhlasových stanicích.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.