Reklamní žně

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Reklamní žně
Celoplošné televize odvysílají denně v průměru 3 hodiny a 12 minut reklamy. V předvánočním čase tato hodnota stoupá podle údajů společnosti ARBOmedia, která obchodně zastupuje Českou televizi, až na 5 hodin denně. Přibližně 87 % reklamního času odvysílají komerční stanice a zbývajících 13 % Česká televize, uvádí ARBOmedia s odkazem na monitoring inzerce společnosti TNS A-Connect. Rekordní objem reklamy byl letos odvysílán 17. října, kdy stanice odvysílaly celkem 5 hodin a 20 minut reklamních spotů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.