Reklamní letáky obchodních řetězců nechává zcela chladnou už polovinu z lidí, kteří je objeví ve svých poštovních schránkách. Proti loňsku jde o dvouprocentní pokles. Současně se mírně snížil i počet těch, kteří se jimi nechají inspirovat před nákupy. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který provedly společnosti Incoma Research a GfK Praha.
Podle průzkumu pouze 50 procent lidí si tyto letáky po obdržení skutečně přečte. Jako návod pro nákupy v supermarketech a hypermarketech jich prý používá 28 procent, což představuje mírný pokles z loňských 30 procent.
Přes rostoucí nechuť lidí zabývat se komerčními letáky se zdá, že jejich množství ve schránkách se zvětšuje. Šestnáct procent spotřebitelů uvedlo, že letáky sice dostává, ale nikdy si je neprohlíží. To představuje meziroční nárůst o dvě procenta. Šest procent z dotázaných proti pěti loňským procentům odpovědělo, že reklamní upozornění nedostává vůbec.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?