Reklamní letáky si prohlíží stále menší počet příjemců

22. 12. 2003 04:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Reklamní letáky obchodních řetězců nechává zcela chladnou už polovinu z lidí, kteří je objeví ve svých poštovních schránkách. Proti loňsku jde o dvouprocentní pokles. Současně se mírně snížil i počet těch, kteří se jimi nechají inspirovat před nákupy. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který provedly společnosti Incoma Research a GfK Praha.
Podle průzkumu pouze 50 procent lidí si tyto letáky po obdržení skutečně přečte. Jako návod pro nákupy v supermarketech a hypermarketech jich prý používá 28 procent, což představuje mírný pokles z loňských 30 procent.
Přes rostoucí nechuť lidí zabývat se komerčními letáky se zdá, že jejich množství ve schránkách se zvětšuje. Šestnáct procent spotřebitelů uvedlo, že letáky sice dostává, ale nikdy si je neprohlíží. To představuje meziroční nárůst o dvě procenta. Šest procent z dotázaných proti pěti loňským procentům odpovědělo, že reklamní upozornění nedostává vůbec.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.