Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ramadán terčem globálních společností

Redakce MAM1. 12. 2003

TITULEK13: Ramadán terčem globálních společností
Rok co rok se tržby prodejců o Vánocích zvyšují. Na to, že se křesťanský svátek využívá ke komerčním účelům, si již společnost zřejmě zvykla. I muslimský svátek Ramadán, připadající letos na období od 26. října do 25 listopadu, který bývá zakončen slavností Eid ul-Filtr, se stále častěji stává komerční záležitostí a důvodem k nabídce nových produktů. Zvýšeného mediálního zájmu se dostalo společnosti Hallmark, když uvedla sérii pohlednic s blahopřáním s motivy Eid ul-Filtr.
Společnost IKEA v Kanadě zase přišla např. s nabídkou speciálních podnosů určených k servírování sladkostí při oslavách muslimských svátků.
Vrchní představitelé amerických muslimů přijímají tyto obchodní aktivity společností vesměs pozitivně. Hasan Mansori z CAIR, což je nezisková organizace na prohlubování americko-islámských vztahů, soudí: “Je to velká příležitost k tomu, aby se lidé dozvěděli více informací o muslimech žijících v USA a o významu samotného Ramadánu.” CAIR mimo jiné připravuje reklamní kampaň pod názvem Islam in America. Kampaň zaměří na muslimské komunity žijící v USA prostřednictvím regionálních deníků, ve kterých se pokusí vysvětlit význam islámu a zároveň zmírnit antiislamské postoje ve společnosti.

×

VYZKUM DNE!!!! Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 47. týden 2003

Starší článek

Mediální politiku bude v ČSSD místo Součkové řídit Gross

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více