TITULEK: Proběhl screening ČT
Minulý týden proběhl v pražském Jagr’s Sport Baru screening programového schématu České televize pro mediální agentury. Společnost ARBOmedia s managementem ČT seznámily mediální trh s programovým schématem, komerční politikou a nabídkou reklamy na příští rok. Mezi hlavní lákadla reklamy a sponzoringu budou v roce 2004 patřit tři velké sportovní události. „Sponzorská nabídka k MS v hokeji je již na trhu, je rozdělena na šest stejných částí, každá stojí 5,755 mil. Kč. Nabídka k ME ve fotbale se právě vytváří a měla by být na trhu do konce roku, bude velmi speciální, protože klasický sponzoring je obsazen klienty UEFA. Nabídka pro OH vznikne na jaře,“ uvedl pro M&M Štěpán Wolde, marketingový ředitel ARBOmedia.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).