Proběhl screening ČT

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Proběhl screening ČT
Minulý týden proběhl v pražském Jagr’s Sport Baru screening programového schématu České televize pro mediální agentury. Společnost ARBOmedia s managementem ČT seznámily mediální trh s programovým schématem, komerční politikou a nabídkou reklamy na příští rok. Mezi hlavní lákadla reklamy a sponzoringu budou v roce 2004 patřit tři velké sportovní události. „Sponzorská nabídka k MS v hokeji je již na trhu, je rozdělena na šest stejných částí, každá stojí 5,755 mil. Kč. Nabídka k ME ve fotbale se právě vytváří a měla by být na trhu do konce roku, bude velmi speciální, protože klasický sponzoring je obsazen klienty UEFA. Nabídka pro OH vznikne na jaře,“ uvedl pro M&M Štěpán Wolde, marketingový ředitel ARBOmedia.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.