TITULEK: Přísně tajné
Byl květen, když Eurotel vyhlásil výběrové řízení na své podlinkové aktivity. Pro tyto účely vypracoval pro agentury poměrně přesné zadání. Uběhlo půl roku a stejný nápad dostal i výrobce podlahových krytin Techfloor. Je hezké vidět, když se lidské myšlenky ubírají stejným směrem (ostatně existují různá doporučení, vzory, návrhy apod.), v tomto případě však dosáhla míra telepatie téměř 100 %. Stejný je nejenom obsah zadání, ale dokonce i layout a řada velice specifických vět. Pokud je mi známo, někdy se v podobných souvislostech hovoří o kolektivním nevědomí. Jen nevím, kdo teď bude víc naštvaný, zda Eurotel, že mu unikají důvěrné informace na různé strany, nebo Techfloor, že mu nejen unikají důvěrné informace, ale ještě jeho pracovníci vypadají jako úplní amatéři neschopní vlastního myšlení.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?