Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Prima minulý týden udržela náskok před ČT1

Redakce MAM4. 12. 2003

Televize Prima si i v minulém týdnu udržela ve sledovanosti náskok před prvním kanálem veřejnoprávní České televize. Její celodenní podíl činil 22,73 procenta, o týden dříve to bylo 22,95. ČT1 měla podíl 21,89 procenta, což byl pokles o desetinu. Televizi Nova náleželo 41,25 procenta trhu, o týden dříve to bylo 42,89 procenta. Menšinová ČT2 si ukrojila o necelá dvě procenta více, tedy 7,81 procenta.
Výsledky zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Pro Primu byl úspěšný nejen poslední týden, ale i celý měsíc listopad. Její celodenní průměrný podíl v listopadu byl 22,79 procenta, byl rekordní nejvyšší měsíční hodnotou Primy. Nova měla 42,01 procenta, ČT1 22,08 procenta a ČT2 6,89.
Ve hlavním vysílacím čase si v listopadu ČT1 náskok před Primou udržela, když její tržní podíl činil 24,25 procenta, Prima měla 22,27. Podíl komerčního kanálu Nova představoval 43,76 procenta. ČT2 získala 5,28 procenta.
Největší úspěch měly v minulém týdnu nedělní Televizní noviny na Nově. Vidělo je 3,2 milionu lidí. Předběhly tak favorita posledních týdnů, seriál Nemocnice na kraji města po dvaceti letech. Šestý díl nového českého seriálu na ČT1 vidělo 3,1 milionu dospělých lidí.
Stanice Prima nejvíce u diváků zabodovala pohádkou Tři oříšky pro Popelku, tu vidělo téměř 1,8 milionu diváků. Na obrazovky ČT2 se opět vrátil ve větší míře sport, nejúspěšnějším pořadem minulého týdne tak byl na tomto kanále druhý poločas fotbalového utkání Chelsea Londýn – AC Sparta Praha.

×

Disney letos očekává rekordní tržby za promítané filmy

Starší článek

Řetězce čekají až stoprocentní nárůst tržeb o adventních nedělích

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: New Look Media

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více