Praha a diamanty

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Praha a diamanty
V USA odstartovala nová televizní kampaň pro newyorský obchod s diamantovými šperky Diamond Trading Company, která vznikala v Praze. Spot z dílny J. Walter Thompson režíroval v našem hlavním městě režisér Bruno Aveillan na konci října. V reklamě muž sedí v kavárně a servírka s jasně zelenýma očima mu věnuje významný pohled, na cestě domů každá žena, kterou potká, má stejnou tvář. Hlas říká: „Ve vašich očích je jen jedna žena na světě.“ Konečně muž uvidí skutečnou tvář své ženy a svého malého syna. Rodina se v závěrečné sekvenci dívá na panorama Prahy a titulek zní: „Diamanty jsou navždy.“ Podle tvůrců padla volba na Prahu z důvodu dodat spotu na kouzlu a tajemnosti. Doposud firma spíše inzerovala zásnubní prsteny. Nyní se komunikace posunula k tématu toho, že láska může trvat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.