TITULEK: Praha a diamanty
V USA odstartovala nová televizní kampaň pro newyorský obchod s diamantovými šperky Diamond Trading Company, která vznikala v Praze. Spot z dílny J. Walter Thompson režíroval v našem hlavním městě režisér Bruno Aveillan na konci října. V reklamě muž sedí v kavárně a servírka s jasně zelenýma očima mu věnuje významný pohled, na cestě domů každá žena, kterou potká, má stejnou tvář. Hlas říká: „Ve vašich očích je jen jedna žena na světě.“ Konečně muž uvidí skutečnou tvář své ženy a svého malého syna. Rodina se v závěrečné sekvenci dívá na panorama Prahy a titulek zní: „Diamanty jsou navždy.“ Podle tvůrců padla volba na Prahu z důvodu dodat spotu na kouzlu a tajemnosti. Doposud firma spíše inzerovala zásnubní prsteny. Nyní se komunikace posunula k tématu toho, že láska může trvat.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).