Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Playboy očekává příští rok návrat k zisku na akcii

Redakce MAM10. 12. 2003

Americká mediální společnost Playboy Enterprises, která je známá především stejnojmenným pánským časopisem, očekává, že se příští rok vrátí k zisku na akcii. Firma uvedla, že jí k tomu pomůže posílení jejích internetových, televizních i publikačních aktivit.
Provozní zisk společnosti by se měl proti letošku zvýšit o 20 procent na 30 milionů dolarů. Tržby by měly vzrůst o pět procent, předpokládá firma. “V příštím roce očekáváme zvýšení ziskovosti publikačních, internetových a zábavních aktivit, stejně jako u naší klíčové licenční činnosti,” řekl generální ředitel Christie Hefner. Pro letošek Playboy zvýšil odhad provozního zisku na 25 milionů dolarů z předchozích 22 milionů.
V letošním třetím čtvrtletí se ztráta společnosti Playboy zvýšila navzdory nárůstu tržeb. Čistá ztráta vzrostla na 944.000 dolarů z 639.000 dolarů ve stejném loňském období. Prodělek činil tři centy na akcii.
Tržby se ve sledovaném období díky internetovým aktivitám meziročně zvýšily o 11 procent na 74,4 milionu dolarů. Společnost ve čtvrtém čtvrtletí očekává nárůst reklamních tržeb vydavatelské divize o 64 procent díky většímu počtu stránek s inzercí, napsala agentura Reuters.

×

Společnost Mediaprint&Kapa téměř zdvojnásobila počet prodejen

Starší článek

Rozhlas uvede zvukovou verzi nerealizovaného Dietlova seriálu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

Startuje 20. ročník soutěže WebTop100. Letos s novými kategoriemi

Projekt WebTop100 si klade za cíl prezentovat nejinspirativnější digitální projekty, které se v uplynulém období na české a slovenské scéně zrodily. V…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Atmedia vydává průvodce českým TV trhem

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia připravilo třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je…
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Ikonická fialová kráva má narozeniny, Milka slaví v kampani 120 let

U příležitosti jubilea si značka připomíná důležité momenty své historie. V rámci kampaně k výročí mají spotřebitelé možnost soutěžit o finanční výhry.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Fruitisimo se chystá expandovat do Německa. Nové ovocné bary přibydou i v Česku

Během loňského zátěžového testu, který přinesla pandemie, Fruitisimo otevřelo e-shop a vstoupilo do maloobchodního prodeje se zmrzlinami a limonádami.
20. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více