TITULEK: Outdoor zabírá letiště
Firma Clear Channel Airports, divize společnosti Clear Channel Outdoor (CCO), získala dlouhodobé kontrakty na provozování reklamních panelů na letištích ve Philadelphii a v Bostonu. Ve Philadelphii, kde vystřídala konkurenční JCDecaux, platí smlouva do května 2010, dohoda s bostonským Logan International Airport je sedmiletá. Roční přepravenost v roce 2002 činila ve Philadelphii 24 mil. osob, v Bostonu pak 20 mil. pasažérů. CCO provozuje reklamu v devíti z deseti nejvytíženějších severo-amerických letišť, mj. také na Hartsfield-Jackson v Atlantě a O’Hare v Chicagu – světových lídrech v žebříčku přepravených cestujících.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).