Outdoor zabírá letiště

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Outdoor zabírá letiště
Firma Clear Channel Airports, divize společnosti Clear Channel Outdoor (CCO), získala dlouhodobé kontrakty na provozování reklamních panelů na letištích ve Philadelphii a v Bostonu. Ve Philadelphii, kde vystřídala konkurenční JCDecaux, platí smlouva do května 2010, dohoda s bostonským Logan International Airport je sedmiletá. Roční přepravenost v roce 2002 činila ve Philadelphii 24 mil. osob, v Bostonu pak 20 mil. pasažérů. CCO provozuje reklamu v devíti z deseti nejvytíženějších severo-amerických letišť, mj. také na Hartsfield-Jackson v Atlantě a O’Hare v Chicagu – světových lídrech v žebříčku přepravených cestujících.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.