TITULEK: On-line Vánoce lákají
K pořízení vánočních dárků využilo internet již alespoň jednou 44 % všech on-line nakupujících v ČR. Studie On-line Shopping 2003 společnosti GfK Praha také zjistila, že většina těchto nakupujících (81 %) se k internetu připojuje z domova. Podle výzkumu Vánoce na síti uskutečnil loňské on-line vánoční nákupy každý třetí uživatel internetu. Výdajům dominovala elektrotechnika a mobilní telefony (36 %, resp. 19 % on-line výdajů), nejčastěji nakupovaným zbožím byly knihy a hudba (11 %, resp. 7 % uživatelů). Spolu s uživateli vyhledávajícími na síti pouze tipy na dárky využívá internet před Vánoci dokonce 62 % internetové populace. Jiná studie GfK – trendový Internet Monitor – potvrdila převahu domácích uživatelů internetu. Číslo 1,44 mil. lidí, to znamená 51 % všech surferů.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?