TITULEK: On-line reklama poroste
On-line reklama se v průběhu následujících pěti let v důsledku vzrůstajícího počtu širokopásmového připojení v domácnostech a díky vývoji měřicích technik zdvojnásobí. Vyplývá to z nové studie společnosti Forrester Research. Ta předpokládá, že růst evropské on-line reklamy dosáhne v následujících pěti letech 12,5 % a z 936,4 mil. dolarů se téměř zdvojnásobí na 1,7 mil. dolarů. I přesto se však neočekává, že on-line reklama bude hrát nějakou zásadní roli v rozpočtech. V roce 2008 bude podle výzkumníků tvořit zhruba 2 % všech reklamních výdajů v Evropě (nyní je zodpovědná za 1 %).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).