On-line reklama poroste

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: On-line reklama poroste
On-line reklama se v průběhu následujících pěti let v důsledku vzrůstajícího počtu širokopásmového připojení v domácnostech a díky vývoji měřicích technik zdvojnásobí. Vyplývá to z nové studie společnosti Forrester Research. Ta předpokládá, že růst evropské on-line reklamy dosáhne v následujících pěti letech 12,5 % a z 936,4 mil. dolarů se téměř zdvojnásobí na 1,7 mil. dolarů. I přesto se však neočekává, že on-line reklama bude hrát nějakou zásadní roli v rozpočtech. V roce 2008 bude podle výzkumníků tvořit zhruba 2 % všech reklamních výdajů v Evropě (nyní je zodpovědná za 1 %).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.