On-line reklama celoevropsky

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: On-line reklama celoevropsky
Evropskou internetovou reklamní síť založily dceřiná společnost France Telecom, Wanadoo, italský provider Libero a německý portál Web.de. Prostřednictvím zastoupení Wanadoo ve Španělsku (Wanadoo Spain), Velké Británii (Freeserve) a Nizozemsku (Wanadoo Netherlands) působí aliance na šestici evropských trhů, jež v součtu znamenají 80 % internetové reklamy starého kontinentu. Ředitel pro mezinárodní koordinaci Wanadoo Gerard de Maupeou přitom nevyloučil průnik do dalších zemí. Typickými zadavateli globálních internetových kampaní by měly být např. firmy typu Unilever, Sony a Procter & Gamble.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.