On-line i u T-Mobile

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: On-line i u T-Mobile
T-Mobile se rozhodl zaplnit mezeru ve své nabídce a se společností Softmatch uvedly na český trh první mobilní akční „střílečku“ u nás s názvem Street Warrior. Tato on-line hra spojuje herní virtuální svět s realitou (mobilní telefon slouží jako „zbraň“, přičemž reálný pohyb hráče na ulici je zároveň jeho pohybem ve hře). Uvedení na trh je podpořeno soutěží o skútr, mobilní telefony apod., dále marketingovou podporou (z velké části zajištěná společností T-Mobile) postavenou na PR aktivitách, internetu a direct marketingu (reklamní SMS).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.