TITULEK: Obchodní dům má hitparádu
Obchodní řetězec Woolworths vytvořil hitparádu deseti nejposlouchanějších melodií pro mobilní telefony. Společnost tak chtěla oslovit především teenagery pro nákup v obchodech. Společnost Woolworths se domluvila s firmou Eposs, dodavatelem mobilů, že bude poskytovat tyto služby ve všech 826 obchodech. Zákazník si může objednat melodii současně při zakoupení hudebního nosiče. Mobilní „hitovka“ stojí tři britské libry. Je to vůbec poprvé, co obchodní dům vyhlásil hitparádu pro rodící se trh s hudebními znělkami, který je určený výhradně pro uživatele mobilů.
Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka
Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.