Obchodní dům má hitparádu

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Obchodní dům má hitparádu
Obchodní řetězec Woolworths vytvořil hitparádu deseti nejposlouchanějších melodií pro mobilní telefony. Společnost tak chtěla oslovit především teenagery pro nákup v obchodech. Společnost Woolworths se domluvila s firmou Eposs, dodavatelem mobilů, že bude poskytovat tyto služby ve všech 826 obchodech. Zákazník si může objednat melodii současně při zakoupení hudebního nosiče. Mobilní „hitovka“ stojí tři britské libry. Je to vůbec poprvé, co obchodní dům vyhlásil hitparádu pro rodící se trh s hudebními znělkami, který je určený výhradně pro uživatele mobilů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.