Novou mluvčí GTS je marketingová ředitelka Tereza Vránková

3. 12. 2003 12:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Novou mluvčí telekomunikační firmy GTS je od prosince marketingová ředitelka Tereza Vránková. Ve funkci vystřídala Barboru Komínkovou, která ze společnosti odešla.
Vránková (29) nastoupila do GTS na post marketingové ředitelky v listopadu. Před tím pracovala jako zástupkyně generálního ředitele a členka představenstva cestovní kanceláře Fischer. Vystudovala VŠE v Praze, obor mezinárodní obchod. V současné době dokončuje magisterské studium žurnalistiky na Fakultě sociálních věcí na Karlově univerzitě.
GTS působí na českém trhu od roku 1991 a poskytuje telekomunikační a internetové služby. S ročním obratem 2,4 miliardy korun je největším konkurentem Českého Telecomu. V srpnu 2002 středoevropskou divizi GTS převzala společnost Antel Holdings.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.