Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nova minulý týden s tržním podílem 42 %

Redakce MAM18. 12. 2003

Nejsledovanější tuzemská stanice, televize Nova, měla minulý týden celodenní podíl na televizním trhu 42,43 procenta, což bylo o více než procentní bod méně než o týden dříve. První program České televize si pohoršil o osm desetin na 21,96 procenta. Udržel si ale náskok před soukromou Primou, jejíž podíl 21,04 procenta se v 50. týdnu prakticky nezměnil. Zejména díky sportu si polepšila ČT2, a to na 8,10 z 6,38 procenta.
Údaje zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Ve sledovanosti minulý týden vyhrály před Nemocnicí na kraji města po dvaceti letech Televizní noviny. Zprávy na Nově vidělo v neděli, tedy v den zadržení iráckého exprezidenta Saddáma Husajna, téměř 3,3 milionu lidí. Osmý díl Nemocnice na ČT1 minulé pondělí zhlédlo 3,1 milionu diváků. K nedělní hlavní zpravodajské relaci na veřejnoprávní televizi Události usedly necelé dva miliony lidí.
Na Primě měl úspěch Případ pro zvláštní skupinu, který vidělo 1,7 milionu lidí. Na dalším místě se v případě televize Prima objevil nedělní Zpravodajský deník, zhlédlo jej 1,4 milionu diváků. Menšinová ČT2 zaujala nejvíce sportem. Na Ligu mistrů: AC Sparta Praha – Lazio Řím se minulé úterý večer dívalo téměř 800.000 lidí. Přímý přenos mimořádné tiskové konference k zadržení Saddáma Husajna z Bagdádu na ČT2 sledovalo v neděli po poledni téměř 600.000 diváků.

×

Britská vláda odstartovala diskusi o BBC

Starší článek

Tři miliony karet Visa v peněženkách

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více