Nemocnice si dál drží diváky, devátý díl vidělo 3,2 milionu lidí

16. 12. 2003 15:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Nový český seriál Nemocnice na kraji města po dvaceti letech si stále drží rozsáhlou diváckou obec. Devátý díl vidělo v pondělí večer na prvním programu České televize 3,2 milionu dospělých lidí. Osmou část o týden dřív zhlédlo 3,1 milionu diváků. Na devátý díl se v pondělí dívalo 68 procent těch dospělých, kteří si večer zapnuli televizory, na osmý 65 procent.
V publiku prvních devíti částí Nemocnice převažují ženy, uvedla televize. Průměrně se na seriál z nemocničního prostředí dívá 43 procent Češek, což bývají téměř tři čtvrtiny českých žen aktuálně sledujících televizi. O příběhy lékařů a jejich blízkých mají ale zájem i muži. Nemocnici sleduje v průměru třetina dospělé mužské populace. To bývá asi 68 procent mužů, kteří tráví pondělní večer u televize. ČT také zjistila, že zájem lidí o seriál roste s jejich věkem a vzděláním. Větší sledovanost seriálu je také patrná u diváků s vyšším společenským postavením a lepší životní úrovní. Nejúspěšnější částí série je dosud její první díl. Viděly jej rekordní téměř čtyři miliony lidí, což první část vyneslo na nejvyšší příčku sledovanosti pořadů v tuzemských televizích v letošním roce. Novou třináctidílnou Nemocnici napsal scenárista Petr Zikmund, režisérem série byl Hynek Bočan. Volně navazuje na úspěšný seriál Jaroslava Dietla z přelomu 70. a 80. let.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.