Nejsledovanější slovenskou TV je Markíza, mezi rádii vede SRo

3. 12. 2003 17:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Nejčastěji sledovanou slovenskou televizí zůstává soukromá TV Markíza, následovaná veřejnoprávní Slovenskou televizí (STV) a TV Joj. Mezi rozhlasovými stanicemi vede první okruh veřejnoprávního Slovenského rozhlasu Rádio Slovensko, následované soukromým rádiem Expres a čtvrtým okruhem SRo Rádiem Regina. Vyplývá to z nejnovějších výsledků průzkumu, který provedl Slovenský rozhlas.
Podle průzkumu sledovalo TV Markízu předchozí den 74,6 procenta dotázaných, první program STV 51,3 a TV Joj 31,4 procenta Slováků. Zpravodajskou TA3 sledovalo 14,7 a STV2 13,3 procenta lidí. Ze zahraničních televizních stanic měli největší sledovanost české televize TV Prima (10,1) a ČT1 (9,9 procenta).
TV Markíza vede podle Slovenského rozhlasu rovněž žebříček nejčastěji sledovaných televizních kanálů. Jejímu programu dává přednost 50,8 procenta a vysílání STV1 17,1 procenta dotázaných. Třetí nejčastěji sledovanou televizí je TV Joj, které dává přednost 8,9 procenta diváků. Maďarské vysílání stanice RTL klub preferuje 3,9 procenta diváků, české TV Nova dává přednost 3,2 procenta a zpravodajské TA3 2,8 procenta lidí.
Podle průzkumu Slovenského rozhlasu byl v listopadu jeho první okruh s názvem Rádio Slovensko nejposlouchanější mezi 39 rozhlasovými stanicemi, jejichž vysílání se šíři na území Slovenska. Respondenti odpovídali na otázku: „Kterou z jmenovaných rozhlasových stanic jste poslouchali včera?“
Rádio Slovensko uvedlo 41 procent dotázaných, následovaly nejúspěšnější soukromá stanice Rádio Expres (20,5), čtvrtý okruh SRo Rádio Regina (13,3) a třetí okruh SRo Rádio Rock FM (11,5 procenta). Další příčky patřily komerčním rozhlasovým stanicím Fun Rádio (10,8), Rádio Okey (10,4) a Rádio Twist (7,3 procenta).

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.