Mikuláš ze Citibank

22. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Mikuláš ze Citibank
V jedné škole na jihu Čech měli začátkem prosince velkou slávu. Společnost Citibank se rozhodla škole věnovat 25 tis. amerických dolarů. Byla to sláva se vším všudy, slétli se malí čerti i andělé ze všech stran a uprostřed celé té slávy se zjevil sám Mikuláš. Pro znalce prostředí PR pak tady máme malý kvíz: Uhádnete, kdo se to vydává za Mikuláše? Napovíme vám, že se jedná o bývalého předsedu APRA.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.