Mediatel posílil telemarketing

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Mediatel posílil telemarketing
Vydavatel Zlatých stránek a pátý největší poskytovatel telemarketingových služeb v ČR firma Mediatel uvedal do provozu své nové multimediální call centrum s více než dvojnásobným počtem operátorů oproti dosavadnímu stavu a díky novým technologiím i výrazně efektivnější. Její divize direct marketingu byla rozšířena ze 35 na 75 operátorských pracovišť a firma díky investici výrazně posílí v oblasti příchozích hovorů a nově zavádí též služby mobilního marketingu (SMS soutěže apod.), faxové služby a on-line sledování výsledků marketingových průzkumů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.