Marianne na internetu

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Marianne na internetu
Ženský magazín Marianne vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 má od minulého týdne vlastní internetové zpracování. Internetové stránky připravila agentura Advertures. Webové stránky www.marianne.cz přinášejí čtenářkám kromě pravidelných rubrik, na které jsou zvyklé z tištěného časopisu, také řadu funkcí specifických pro internet. Možností je mj. objednat si i zvýhodněné předplatné časopisu či zúčastnit se soutěží.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.