Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Málo vzdělání v PR

Redakce MAM1. 12. 2003

TITULEK50: Málo vzdělání v PR

Studie realizovaná asociací The Institute of Public Relations (IPR, největší PR asociace v Evropě) ve spolupráci s ministerstvem obchodu a průmyslu potvrdila, že role PR se za posledních deset let podstatně změnila. Kromě toho, že se PR užívá primárně jako způsob, jak ovlivňovat a zabezpečit mediální pokrytí, organizace využívají PR v komunikaci se svými akcionáři a spotřebiteli v důsledku toho, že společnost vyžaduje větší transparentnost.

MEZITITULEK: Hlavní zjištění
Studie je založena na datech, která byla vygenerována z kombinace kvalitativních a kvantitativních šetření pomocí poštovních a on-line dotazníků a doplněna o zjištění z focus groups a hloubkových rozhovorů. Respons dosáhl 812 dotazníků (51,9 % in-house, 44,4 % externí konzultanti).
Studie obsahuje široký přehled současného stavu PR na britském trhu a definuje řadu principů “dobré praxe”. V následující části zprávy přinášíme několik nejdůležitějších zjištění:
1. Respondenti se viditelně shodují v cílech a účelech PR a je zde i jasný stupeň spokojenosti s mírou dosažení těchto cílů. PR se musí stále více vnímat v kontextu dlouhodobého strategického managementu a angažovat se v současných trendech, jako je korporátní sociální zodpovědnost.
2. Zejména in-house PR pracovníci projevují nesouhlas s tím, že výzkum spotřebitelů je důležitý a efektivní. Je tedy zřejmé, že se musí zdokonalit aplikace výzkumných technik, a to v rámci celého PR.
3. Odpovědi respondentů ukázaly různorodost v přístupech k tvorbě komunikační strategie a míry, do jaké podporuje celou byznys strategii.
4. Organizace využívají outsourcing v široké škále od PR aktivit po konzultantství. Nicméně celý pověřovací proces je ve výzkumu identifikován jako hlavní problém, a to zejména kvůli chabé kvalitě briefů, jak uvádějí agentury.
5. Studie znovu zdůraznila potřebu, aby odborníci z PR byli schopni působení v široké řadě specializací. Porozumění byznys strategii, plánování a řízení rozpočtu bylo překvapivě shledáno jako nejméně důležité. Lépe na tom byly další komunikační a personální dovednosti.
6. Jen méně než 50 % agentur a in-house oddělení má metodické tréninky a rozvíjecí programy pro PR pracovníky. To poukazuje na opravdovou potřebu vzdělání v tomto oboru.

×

VYZKUM DNE!!!! Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 47. týden 2003

Starší článek

Mediální politiku bude v ČSSD místo Součkové řídit Gross

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více