Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mailstep v rukou GHP

Redakce MAM15. 12. 2003

Directmarketingová společnost Mailstep se spojila s německou společností GHP, která patří k největším directmarketingovým společnostem v Evropě. Smlouva byla podepsána minulý týden a podle Jana Rozlivky ml. z vedení společnosti Mailstep se začne spojení prakticky projevovat již začátkem příštího roku. Zahraniční vlastník by vstoupil do Mailstepu finančně a má zaručit firmě další investice především na rozvoj technologií, zatímco česká strana dodává klienty a distribuční zázemí. Přesné podmínky spojení firma neuvádí. Mailstep má nyní podle slov Jana Rozlivky více než stovku klientů, přičemž mezi hlavní patří Reader’s Digest Výběr, Quelle a řada velkých českých vydavatelství. Na českém directmarketingovém trhu se zatím jedná o ojedinělý krok, protože ostatní společnosti jsou buď ryze české nebo plně v rukou zahraničních vlastníků.

Marketing & Media, 15.12.2003, Autor: Radana Čechová

×

V předvánočním čase nejvíce bodovala firma Sony Music/Bonton

Starší článek

Vydavatelé odhadli loňské příjmy na 6,6 mld.Kč, výše než agentury

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více