Mailstep v rukou GHP
Directmarketingová společnost Mailstep se spojila s německou společností GHP, která patří k největším directmarketingovým společnostem v Evropě. Smlouva byla podepsána minulý týden a podle Jana Rozlivky ml. z vedení společnosti Mailstep se začne spojení prakticky projevovat již začátkem příštího roku. Zahraniční vlastník by vstoupil do Mailstepu finančně a má zaručit firmě další investice především na rozvoj technologií, zatímco česká strana dodává klienty a distribuční zázemí. Přesné podmínky spojení firma neuvádí. Mailstep má nyní podle slov Jana Rozlivky více než stovku klientů, přičemž mezi hlavní patří Reader’s Digest Výběr, Quelle a řada velkých českých vydavatelství. Na českém directmarketingovém trhu se zatím jedná o ojedinělý krok, protože ostatní společnosti jsou buď ryze české nebo plně v rukou zahraničních vlastníků.
Marketing & Media, 15.12.2003, Autor: Radana Čechová
Podobné zprávy
Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry
KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement
