Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Letošní vánoční dárky v USA nemají jasného favorita

Redakce MAM10. 12. 2003

Když dojde na nákup dárků pro rodinu, nemají letošní vánoční svátky ve Spojených státech jasného favorita. Američané jsou ochotni sáhnout hlouběji do peněženek a pokladny obchodů “cinkají” veseleji než loni, jak píše tisk, ale zájem je rozložen rovnoměrně mezi elektroniku, hračky a oblečení.
Podle Gallupova ústavu vydá Američan letos na dárky v průměru přes 800 dolarů (asi 24.000 Kč). Nákupní horečka začala před týdnem kolem svátku Dne díkůvzdání. Den po skončení svátku se tvořily fronty před obchodními domy v očekávání výkupu omezeného počtu kusů zboží za slevu. Největší návaly zažily Wal-marty a obchody řetězců Target, Best Buy, Circuit City a J.C.Penney a Macy’s.
V J.C.Penney, zaměřeném na lepší textilní konfekci a šperky, jdou na dračku kožené bundy, svetry s iniciálami a šperky s drahokamy. V době ekonomického vzestupu se lépe prodávají svrchní oblečení z dražších látek jako kašmír a mohér.
V hračkářstvích letí panenky Gratz a nejrůznější doplňky pro panenky značky Graco. U chlapců se ujaly dálkově řízené napodobeniny terénních vozů na vysokých kolech značky Hummer, které produkuje firma Nikko.
Tradičně jdou na odbyt počítačové hry, zejména Game Boy a výukové programy. V některých státech se rychle prodávají holografické a třírozměrné skládačky puzzle. Nejoblíbenějšími motivy jsou majáky, medvídci panda a postavička Elvise Presleyho.
Trvalkami jsou dětské lékařské brašničky s výbavou značky Fisher Price, stolní hry podobné českému Člověče, nezlob se, skládačky společnosti Lincoln Logs a “jahodoví” panáčci a medvídci.
Dospělí míří také do oddělení s elektronikou. Do módy se dostávají ploché plasmové televizní obrazovky a prodej prý utěšeně roste. Většinou se ale zatím kupují klasické “bednové” televize. Boom zažívá prodej přehrávačů DVD, protože ceny nejjednodušších přehrávačů spadly na 30 až 40 dolarů (900 až 1200 Kč).

×

Část agentury Nová Čína převezme podíl v americké Market News

Starší článek

Osmou část Nemocnice vidělo 3,1 milionu dospělých

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více