Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lesy ČR vypíší milionové zakázky na PR a nákup reklamy

Redakce MAM22. 12. 2003

Státní podnik Lesy České republiky hodlá do konce února vyhlásit výběrové řízení na novou reklamní agenturu, která by jej zastupovala vůči médiím a veřejnosti. Následně chce podnik vypsat i výběrové řízení na firmu, která bude podniku nakupovat reklamní prostor v médiích. Ročně by se obě firmy mohly podělit o částku mezi deseti až 15 miliony korun. Informoval o tom mluvčí státních lesů Jan Řezáč.
Výběr nových PR agentur je výsledkem revize všech obchodních smluv státního podniku po příchodu nového vedení letos v září.
Jméno nové komunikační agentury by mělo být známo do poloviny příštího roku. “Jejím úkolem bude, mimo jiné, vypracování komunikačního projektu státního podniku,” uvedl mluvčí. Již dnes je však podle něj jasné, že televizní spoty podnik v roce 2004 nakupovat nebude. Během druhého pololetí chtějí lesy vybrat agenturu nakupující reklamu v médiích.
Největší díl peněz státních lesů na reklamu dosud čerpala agentura Creative Direction, která nakupovala hlavně celoplošnou reklamu a pro lesy pracovala od roku 1997. “Creativ dostala výpověď ze smlouvy a skončí k poslednímu květnu příštího roku,” řekl Rezáč. Dodal, že PR agentura V.I.A. Praha již práci pro lesy ukončila a v příštím roce skončí i poradenská agentura Elisa.
Loni podnik na reklamu, PR a prezentaci vydal přes 22 milionů korun. Hlavním výdajem byla výroba a vysílání televizních spotů ve výši deseti milionů korun a podpora vzniku televizních pohádek v České televizi ve výši tří milionů korun. Téměř dva miliony korun dal podnik na prezentaci na výstavách, milion stála výroba podnikového časopisu.
Lesy ČR hospodaří na více než polovině lesů v zemi, jejich roční tržby přesahují pět miliard korun a zisky se pohybují v řádu stamilionů.

×

Ceny ADSL se od ledna přiblíží 900 Kč měsíčně

Starší článek

Švédská veřejnoprávní televize projde velkou úspornou reformou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více