Krávy vynáší

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Krávy vynáší
Praha se stane dalším městem, které bude hostit Cow Parade. Jedná se o jednu z největších veřejných uměleckých událostí na světě podporující charitu. V roce 1999 se poprvé konala v Chicagu a v New Yorku. Různí umělci podle svých představ malují na odlitky krav. Vzniklá umělecká díla jsou poté vystavena v ulicích města a následně vydražena. Za nejvyšší sumu byl vydražen model HANDsome (110 tis. dolarů, viz obr.). Začátek akce je plánován na leden 2004. O komunikaci se stará agentura Impact.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.