Koupí časopisu Nový prostor přispějí lidé organizaci UNICEF

15. 12. 2003 09:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Koupí prosincového čísla časopisu Nový prostor přispějí lidé také světové organizaci UNICEF, která pomáhá dětem. Zvláštní číslo stojí 50 korun, tedy dvojnásobek běžné ceny. Časopis prodávají bezdomovci a lidé v sociální tísni. Desetikoruna z každého vánočního výtisku půjde na humanitární účely, dvacetikoruna je výdělkem prodejců, sdělila redakce.
Ve speciálním čísle s názvem Dárek je deset příběhů dětí z celého světa, které jsou v programu UNICEF. Podle příběhů mohou čtenáři do 15. ledna hlasovat, kam výtěžek z prodeje poputuje. Redakce předpokládá, že se prodejem podaří získat kolem 350.000 korun.
Nový prostor vychází v České republice od roku 1999. Vánoční vydání mělo původně obsahovat první kapitoly knihy o malém čarodějnickém učni Harry Potter a Fénixův řád. Britská literární agentura ale oznámila, že tento dárek bezdomovcům byl připraven jen pro německy mluvící trhy.
„V rozporu s tím oznámil koncem listopadu slovenský pouliční časopis Nota Bene, že souhlas s publikováním získal,“ postěžovala si Dagmar Kocmánková z Nového prostoru.
Český Nový Prostor je týdeník, který si lidé mohou koupit u prodejců v několika českých městech. Zaměřuje se na sociální problémy a menšiny. Podle dubnových údajů vychází v nákladu 15.000 výtisků a prodává ho 260 lidí, z toho 150 v Praze. Prosincového čísla vyšlo 38.000 výtisků.
Podobný časopis vychází i jinde po světě, například v Rakousku, Chile, Kanadě, Namibii, Polsku a Británii.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.