Karneval rozšiřuje internet

1. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: Karneval rozšiřuje internet
Kabelová televize Karneval od září zprovoznila dalších 55 tis. zásuvek vysokorychlostního internetu v Brně, Ostravě a Mostě. Dohromady s nově vybudovanými zásuvkami tak na přelomu roku zpřístupní vysokorychlostní internet více než 180 tisícům domácností. Podle marketingového ředitele společnosti Karneval Media Dušana Jelínka zaznamenala společnost čtvrtletní 22% nárůst zákazníků internetu. Rychlost 600/150 kbps představuje více než desetkrát rychlejší připojení ve srovnání s telefonní linkou.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení