Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Je to velká výzva

Redakce MAM1. 12. 2003

TITULEK30: Je to velká výzva

V naší anketě jsme oslovili na tři desítky velkých firem, u nichž je teoretický předpoklad spolupráce s externím call centrem. Vynechali jsme přitom firmy, které standardně spoléhají na vlastní zázemí, jako jsou finanční instituce apod. (viz další anketa) a soustředili jsme se na firmy, které buď přicházejí do kontaktu s doslova miliony zákazníků, nebo jsou hodně založeny na osobním kontaktu se svým spotřebitelem. Výsledek je víc než překvapivý: S výjimkou automobilové branže se nedá mluvit o telemarketingu jako o životně důležitém komunikačním kanálu, bez kterého by se firmy neobešly.
Za všechny zamítavé odpovědi alespoň jedna shrnující od marketingového manažera sítě čerpacích stanic Shell Pavla Losa: “Ne, prozatím jsme telemarketing nevyužili a v nejbližší budoucnosti to ani neplánujeme. Vzhledem k charakteru našeho podnikání to ani nevidím jako příliš reálné. Po telefonu těžko prodáme nějaký ten litr navíc. V současné době používáme vlastní call centrum pro kontakt se zákazníky. Jde ale především o příchozí hovory a jejich řešení.”
Podobných odpovědí se nám v redakci sešla bezmála dvacítka, a to od společností napříč celým trhem od klasických rychloobrátkových firem, jako je Budějovický Budvar, Staropramen, GlaxoSmithKline (výrobce zubních past Aquafresh aj.), Reckitt Benckiser (Lanza, Colon, Calgon aj.), přes obchodní řetězce, ať již hypermarkety jako Tesco nebo Hypernova nebo specializované řetězce, jakým je třeba hobbymarket Bauhaus, až po takové oblasti podnikání, jaké představuje třeba společnost Pražská energetika.
Na druhou stranu jedna věc je nesporně velmi pozitivní: Pro firmy zabývající se telemarketingem by toto zjištění mělo být velkou výzvou při hledání nových služeb a zároveň jistotou, že mají kam růst.

×

VYZKUM DNE!!!! Oficiální česká hitparáda IFPI ČR – 47. týden 2003

Starší článek

Mediální politiku bude v ČSSD místo Součkové řídit Gross

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více