Konzumenti nemají zcela jasno ve značkách
Ve 49. týdnu roku 2003 se OMD Snapshot zajímal o konzumaci a znalost značek nealkoholických piv.
Nealkoholické pivo během posledních tří měsíců pila téměř pětina respondentů ve věku 15 až 59 let. Muži konzumují pivo bez alkoholu častěji než ženy, dále pak nejvíce respondenti s čistým měsíčním příjmem 10 001 až 17 500 korun na domácnost. Není žádným překvapením, že nealkoholické pivo nejčastěji pijí zejména muži před řízením či během jízdy autem, ženy naopak konzumují pivo bez alkoholu jako náhradu za sladké nápoje.
Co se týče znalosti značek piv bez alkoholu mezi respondenty, zde je třeba poznamenat, že lidé nemají zcela jasno ve značkách. Často uváděli značku piva, o kterém si mysleli, že je vyráběno v nealkoholické variaci (např. Gambrinus), nebo uváděli jen obecně značku piva s dovětkem nealkoholické.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány reprezentativním průzkumem populace České republiky, a to vzorku 260 lidí ve věku 15 až 59 let.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?