HP sází na hudbu

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: HP sází na hudbu
Po konkurenci z Microsoftu a Apple hodlá také výrobce počítačové techniky Hewlett-Packard (HP) profitovat z boomu on-line prodeje hudebních nahrávek. V prvním čtvrtletí příštího roku by měl být spuštěn projekt realizovaný ve spolupráci s firmou Liquid Digital Media. Bonusovou novinkou by podle informací Wall Street Journal měla být nabídka přenosného přehrávače formátu MP3.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.