HF 2000 začne vydávat Apetit

15. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: HF 2000 začne vydávat Apetit
Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 začne v březnu příštího roku vydávat měsíčník o jídle s názvem Apetit, který HF připravuje ve spolupráci s nejúspěšnějším světovým časopisem o jídle BBC Good Food. Apetit bude přizpůsoben českému trhu a dostupným surovinám, čímž by měl navázat na sekci o jídle v časopise Marianne. „Uvědomili jsme si, jaká mezera na trhu tu existuje a že ji lze zaplnit i jinými cílovými skupinami, než které zasahujeme s Marianne,“ zdůvodnil ředitel vydavatelství Martin Shenar. Cílovou skupinou jsou ženy ve věku 18+, časopis bude ale cílit i na muže. Vydavatel plánuje distribuovat nulté číslo v nákladu jeden milion výtisků a zasáhnout tak většinu cílové skupiny okamžitě a přímo. Zavedení titulu má podpořit rozsáhlá mediální kampaň. Šéfredaktorkou Apetitu je Hana Michopulu. Vydavatel chce překročit měsíční prodej 100 tis. výtisků. Cena za inzertní celostranu je 120 tis. Kč, cena za vydání 29 Kč.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.