TITULEK: HF 2000 začne vydávat Apetit
Vydavatelství Hachette Filipacchi 2000 začne v březnu příštího roku vydávat měsíčník o jídle s názvem Apetit, který HF připravuje ve spolupráci s nejúspěšnějším světovým časopisem o jídle BBC Good Food. Apetit bude přizpůsoben českému trhu a dostupným surovinám, čímž by měl navázat na sekci o jídle v časopise Marianne. „Uvědomili jsme si, jaká mezera na trhu tu existuje a že ji lze zaplnit i jinými cílovými skupinami, než které zasahujeme s Marianne,“ zdůvodnil ředitel vydavatelství Martin Shenar. Cílovou skupinou jsou ženy ve věku 18+, časopis bude ale cílit i na muže. Vydavatel plánuje distribuovat nulté číslo v nákladu jeden milion výtisků a zasáhnout tak většinu cílové skupiny okamžitě a přímo. Zavedení titulu má podpořit rozsáhlá mediální kampaň. Šéfredaktorkou Apetitu je Hana Michopulu. Vydavatel chce překročit měsíční prodej 100 tis. výtisků. Cena za inzertní celostranu je 120 tis. Kč, cena za vydání 29 Kč.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).