Henkel převzal firmu Advanced Research Laboratories

23. 12. 2003 13:12

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německý výrobce spotřebního zboží Henkel převzal aktivity americké společnosti Advanced Research Laboratories, která se zabývá výzkumem a prodejem vlasové kosmetiky. Oznámila to firma Henkel, aniž by upřesnila cenu transakce, díky níž by se měla dostat na třetí místo na trhu s vlasovou kosmetikou ve Spojených státech.
Společnost uvedla, že firma Advanced Research Laboratories očekává ve finančním roce 2003 provozní zisk kolem 25 milionů dolarů (přibližně 20 milionů eur) při tržbách zhruba 133 milionů dolarů. Dodala rovněž, že transakce okamžitě podpoří její zisky.
Firma Henkel začátkem tohoto měsíce oznámila, že koupí amerického výrobce mýdel Dial za 2,9 miliardy dolarů. Podle analytiků je tato transakce nákladným krokem k posílení přítomnosti v Severní Americe.
Společnost Henkel, do jejíhož sortimentu patří prací prášek Persil či lepidlo Loctite, zvýšila ve třetím čtvrtletí provozní zisk o 7,5 procenta na 172 milionů eur díky restrukturalizaci. Tržby však zůstaly téměř beze změny na 2,37 miliardy eur.
Henkel má pobočky ve více než 75 státech. Skupina působí v odvětvích pracích a čisticích prostředků, kosmetiky a lepidel. V České republice působí Henkel od roku 1991 a zabývá se dovozem a distribucí chemických prostředků a přípravků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.