Heinz: pro zdraví dětí

8. 12. 2003 00:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

TITULEK: Heinz: pro zdraví dětí
Potravinářský gigant HJ Heinz zakázal na základě marketingových výzkumů reklamu, která se zaměřuje na děti v předškolním věku. Zároveň dal zákaz pro použití své obchodní značky u výrobků, které by se měly spojovat s dětmi. V reklamě, která je podporovaná marketingovou strategií společnosti, se výrobky objevují jako zdravotně nezávadné a ve vyváženém poměru. Potravinářský koncern se tak snaží řešit celosvětovou otázku nárůstu obezity u dětí. Společnost Heinz vydal prohlášení, v němž tvrdí, že nepodepíše smlouvu na prodej svých výrobků v automatech na školách.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení